NÄR TIDEN FÖRSVINNER

skrivet: 2012-01-23 ♥ 22:13:28
Helt plötsligt tittar jag på klockan och den har passerat 22.00. Vad hände där? Jag som skulle blogga för typ tre timmar sedan... Jaja, bättre sent än aldrig. Så vad har jag pysslat med hela kvällen? Mest sett på film och lite tv men även läst. Jag har fått en släng av rastlöshet i själen pga att skolan är slut och att jag inte har några måsten så därför plågar jag mig med att läsa ut den här. Så himla sjukt. Men jag antar att det alltid kommer att vara så att när man har något vill man inte ha det och när man sedan gjort sig av med det kommer man att sakna det. Livet i ett nötskal. Nu ska jag fortsätta läsa. Har inte ens kommit halvvägs. Kan dock konstatera att Tjetjenien måste vara republiken som Gud glömde.


Kommentarer
Monia:

Hej ! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en VALFRI vara hos Uffessakerochting.se! Kika in och ta dig en lott, eller två, eller varför inte tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html

2012-01-23 ♥ 23:47:43
blogg: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal