Semesterfrukost

skrivet: 2012-07-16 ♥ 09:47:32
Jag vet inte hur längesedan det var sedan jag satt i mitt kök med kaffekoppen en måndag sist. Känslan är obeskrivligt underbar. Ingen buss. Ingen telefon som ringer. Inga papper som ska skrivas ut. Bara jag, mitt kaffe och min alldeles egna dator som inte hänger sig så fort jag rör musen. Perfekt. MEN fasen vad jag saknar mina litauiska killar... (SKÄRP DIG NU, SARA, ni ses ju om två veckor!)
 
I dag ska jag läsa böcker, göra en hårinpackning och bläddra i recepttidningar. Bara för att det är det jag saknat mest när jag suttit på bussen varje dag. Fram och tillbaks.
 

Kommentarer
Louise :

Ser gott ut :) sv: tack snälla!

2012-07-16 ♥ 12:27:56
blogg: http://louisedahl.blogg.se
JOSEFINE SIDEBÄCK - Bokskrivande, shoppingglad, musiker.:

Vad mumsigt det ser ut. :-)

2012-07-16 ♥ 14:49:14
Frida:

Åh vart kommer den vackra koppen ifrån??

Hoppas du har en härlig tisdag!

2012-07-17 ♥ 20:53:21
blogg: http://livelearnlove.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal