Tisdag

skrivet: 2012-07-03 ♥ 21:01:11
Kan det inte bli helg snart? Dessa två dagar har känts som en hel arbetsvecka och värre lär det bli. Vi har lite kaos på min arbetsplats för tillfället och just nu är det jag som får agera bläckfisk som allra bäst. Men det löser sig säkert om jag håller tummarna hårt nog.
 
Annars spenderar jag mest fritiden med att äta, planera semester och lyssna på musik. Jag har tagit två veckors ledigt i sommar och ska bland annat hälsa på en vän i storstaden och läsa massa böcker. Sedan sticker jag till Italien igen i slutet på augusti. Värre kunde det ha varit...
 

Kommentarer
Emelie:

Älskar dina örhängen!
Var hittar man sådana?
Kram!

Svar: Tusen tack! De är köpta på Gina Tricot i våras. :)
Sara

2012-07-04 ♥ 18:43:20
blogg: http://emelieholmberg.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal