Lockarna

skrivet: 2012-06-08 ♥ 16:23:40
Nu är jag hemma från alla dagens bestyr. Och jag kan meddela att jag är alldeles kär i mina ögonfransar! Men jag varken kan eller vill ta några närbilder på dem i dag eftersom jag ser alldeles rödgråten ut fortfarande. Men det går ju snart över så så fort jag kan ska jag ta bilder och skriva en recension till er!

Som ni ser på bilden har jag bytt om till festkläder och håller nu på att göra i ordning inför kvällen då jag ska heja på Ryssland i deras första EM-match.

...Och håret ja, är som vanligt supernöjd! Nästa gång jag går och klipper mig ska jag köpa en likadan locktång som min frisör använder. Lockarna blir så naturliga och fina. Puss!



Kommentarer
Marie:

Det är sånna här gånger jag önskar att jag hade långt hår, så snyggt!

Svar: Åh, tusen tack söta du! :D
Sara

2012-06-08 ♥ 17:56:39
blogg: http://petitemari.wordpress.com
My Vestlund:

Åh så fint hår!

Svar: Tusen tack, fina du!
Sara

2012-06-10 ♥ 22:50:06
blogg: http://myvestlund.se
Anonym:

Asså shit vilket fint hår du har!!!!!! jag dör!

Svar: Tack vad söt du är!
Sara

2012-06-16 ♥ 20:07:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal