Slentrianperiod

skrivet: 2012-06-03 ♥ 21:21:07
Hej bloggen. Det är inte så mycket som händer hos mig just nu. Jag har hamnat i en liten slentrianperiod där jag liksom gör det som måstes och sedan inte så värst mycket mer. Vilket gör det lite svårt att hitta på saker att skriva om här. Tänkte fotografera min fina balkong och visa er men så blev det kallt och jag sticker helst inte ut näsan i kylan i onödan. Så det får vänta tills nästa helg. Jag har shoppat nya sommarkläder också men det är inte heller roligt att skriva om när man inte kan använda dem. Så tills vidare blir det lite boring här men jag kommer nog snart i form igen. No worries.

Tills dess kan jag meddela att jag läste ut en bra bok i veckan (som jag tänkte recensera i ett separat inlägg) och nu måste välja en alldeles ny vilket är jättesvårt med tanke på hur många olästa böcker jag har liggandes. Men jag tror faktiskt att det står mellan Orhan Pamuks Herr Cevdet och hans söner och en bok om Alexander Solzjenitsyn. Kanske ska ola...

Hörs i morgon! Puss ♥


Kommentarer
linda:

så fin bild :)




Svar: Tack söting!
Sara

2012-06-03 ♥ 22:10:57
blogg: http://smokeyeye.blogg.se/
Marie:

Röstar på Pamuk, han är alltid bra!

2012-06-04 ♥ 20:29:20
blogg: http://petitemari.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal