Beige

skrivet: 2012-03-21 ♥ 11:29:00
Något jag tycker är otroligt snyggt är ett välsminkat ansikte som ser osminkat ut. Och det är bland det svåraste man kan göra tycker jag. Men det är exakt så jag vill se ut i vår, innan jag fått lite färg på näsan så jag slipper färgad dagkräm och concealer under ögonen. Just nu använder jag mig utav två skuggor från Make up store som ger en matthet till ögonlocket men även lite lyster där man önskar. Den ljusa lägger jag i ögonvrån och använder som highlighter vid ögonbrynet vid behov och den mörka lägger jag på det rörliga ögonlocket för att få lite djup. Vaniljpennan kan man lägga innuti innanför den nedre franskanten för att se lite piggare ut - något som jag är i stort behov utav när jag går upp 04.45 på morgonen!



Skuggorna Muffin och Smog samt pennan Vanilla, allt från Make up store.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal