Oscarsgalan 2012

skrivet: 2012-03-05 ♥ 11:02:00
Som ni vet har jag varit sjukt upptagen med jobb hela veckan men har nu ÄNTLIGEN hunnit titta igenom Oscarsgalans vackra klänningar. Jag kände mig lite kräsen men många var naturligtvis fantastiska. Natalie Portman strålade som vanligt i en prickig Diorklänning som jag tyckte var alldeles underbar (dock kanske lite för söt för Oscarsgalan). Men snyggast var nog ändå Angelina Jolie (med eller utan benet) som såg så spontant och härligt glad ut. Men å andra sidan - det hade jag nog också gjort i den vackra svarta Versacekreationen.



En annan klänning jag gillade var Milla Jovovichs Elie Saab. Vilket tyg!


Och självklart var Nina Dobrev också en favorit - även om hon inte gick på den officiella röda mattan utan höll sig till Elton Johns after party med Ian Somerhalder. Hon hade en gudomligt fin fiskbensfläta i ryggen som jag funderar på att lära Niklas fläta på mig... har dock inte kläckt ur mig den idén än. Vi får väl se hur glad han blir. ;) Hennes klänning är en J. Mendel.



Kommentarer
KNORKAN - Presenter & Inredning:

Hej, vill du vara med och tävla om 4 st vita ljusmanschetter i metall? :-) Kram

2012-03-05 ♥ 19:40:58
blogg: http://knorkan.blogg.se/2012/march/tavling-1.html
Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Hoppas du haft en bra helg, och en toppenbra måndag :)

Solen skiner och våren lyser på så man kan ju inte vara annat än uppåt själv :)

2012-03-05 ♥ 20:08:50
blogg: http://lavali.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal