Sanningen

skrivet: 2012-03-07 ♥ 16:03:27

Hej från bussen. Jag gick en timma tidigare från jobbet i dag och är nu på väg hem. Har haft en jobbig start på denna veckan också och kände att jag behövde lite extra kvalitetstid med min familj i kväll. Men först ska jag läsa i den precis påbörjade boken Sanningen av Anna Politkovskaja. Jag har bara kommit ca 20 sidor in i boken men är redan helt chockad trots att jag redan läst en av hennes böcker tidigare. Ryssland fortsätter att fascinera! Och då menar jag inte på ett positivt sätt.



Kommentarer
Sessan:

Vad roligt :)

2012-03-07 ♥ 21:15:44
blogg: http://impalaa.blogg.se/
Emma:

Jag helgen var bra, lugnt och skönt :)

Hoppas du har det bättre nu i veckan? Ska vi kanske ta fikan snart? Hoppas jag inte tjatar för mkt, men vill så gärna ta en fika och träffa dig :)

2012-03-07 ♥ 22:49:18
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Petra:

Hejsan Hoppsan!

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

Föranmälan ska göras till [email protected] Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn se www.levvackert.se Kram Petra www.romantiskahem.blogspot och Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com

2012-03-08 ♥ 09:01:42
blogg: http://www.levvackert.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal