Taking my life back

skrivet: 2012-03-19 ♥ 21:28:59

Vilken härlig kväll jag har haft! Först supergod kvällsmat och sedan fika med min älskling och hundarna bredvid. Efter det gjorde jag lite yoga på golvet tog en varm dusch och nu har jag lagt mig i sängen och förmodligen kommer jag att somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Det känns som om det lossnat i dag. Jag har nämligen bett om att få jobba 90% från och med april. Det känns verkligen jätteskönt! Och vet ni vad? Jag har världens finaste gula tulpaner på köksbordet! Xoxo


Kommentarer
JOHANNA:

Ett bra och viktigt beslut tycker jag! När en krävande 100%-tjänst dessutom kombineras med extremt tidiga mornar och långa restider tar det oerhört på krafterna. Skönt att kunna njuta av vardagen igen :) Kram och ha en bra dag

2012-03-20 ♥ 07:48:55
blogg: http://johannaelle.wordpress.com
Frida-gammalsomny:

Härlig färg på tulpanerna, visst piggar det upp med snittblommor hemma? :)

2012-03-20 ♥ 22:12:45
blogg: http://gammalsomny.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal