Veckans nagellack

skrivet: 2012-03-13 ♥ 12:17:00
Denna veckan har jag ett alldeles nyköpt lack på naglarna. Det heter Annelie och kommer från Make up store och är mitt senaste tillskott i nagellackslådan. Det har nämligen slått mig de senaste veckorna att jag inte har haft något riktigt snyggt lerfärgat lack. Och självklart är det så att man bara vill ha det man inte har... så i fredags köpte jag detta. Och jag älskar det! Det kommer att passa perfekt till alla pudriga och färgglada toppar och tunikor jag planerar att köpa i vår! Dessutom tycker jag att det är snyggt med neutrala färger på min nagellängd. De har ju, som ni kanske vet, gått av och fått sämre skick sedan jag började jobba och tills de växer ut ordentligt kan det vara fint med något som inte skriker "korta stumpar".



Kommentarer
Becca:

Väldigt fint lack.

2012-03-13 ♥ 15:57:29
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Bella:

snyggt :)

2012-03-13 ♥ 22:03:09
blogg: http://rememberthiis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal