Happy Saturday

skrivet: 2012-05-26 ♥ 09:29:45
Hej hopp. Tanken var att jag skulle bloggat i går men jag var så trött efter mitt träningspass att jag inte orkade röra mig. Så kvällen spenderades i soffan med en bok och sedan i sängen med samma bok. Och om sanningen ska fram var jag fortfarande trött när jag vaknade i morse och kroppen kändes helt förstörd men efter en långpromenad med Colin och en dusch är jag nu pigg och glad igen!

I dag ska jag göra några ärenden på stan med mami, fika med en Twitterkompis och sedan hem och plantera massa fina blommor som jag köpte i går. Och i kväll blir det såklart Eurovisionfest med massa godis. Tänkte skriva ett litet inlägg om mina favoriter lite senare men ni som vågar får gärna gissa i kommentarsfältet! ;)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal