Hej då, helgen

skrivet: 2012-05-06 ♥ 20:35:15
Jisses. Är det redan söndag kväll? Vad hände? Har jag ens varit ledig? Har vi hoppat över någon dag? Så fort har min helg gått. Men det beror väl på att jag haft så himla roligt. Shoppat lite nytt, fikat, gått promenad, ätit gott och haft världens bästa partykväll med världens bästa vänner. Det negativa är att jag måste lägga mig på kudden och blunda bort allt det roliga för att orka upp till jobbet i morgon. Men det gör ingenting för jag har börjat vänja mig vid pendlandet. Lite egentid på morgon och kväll med bra musik i öronen är ju inte helt fel. God natt, bloggen. ♥


Kommentarer
Sanna ;D:

Fin bild! ;D

2012-05-06 ♥ 22:45:13
blogg: http://handlingar.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal