Hemmajobb

skrivet: 2012-05-31 ♥ 10:18:21
I dag jobbar jag hemifrån. Jag ska översätta en hemsidan från norska till engelska och svenska och det visar sig att det tar lite längre tid än vad jag hade tänkt mig eftersom sidan är uppbyggd på ett så krångligt sätt. Men det ska nog ordna sig. Jag är hursomhelst superglad över att få sitta vid mitt egna köksbord, dricka kaffe och knappa på min egna dator för en gångs skull. Nu har jag precis tagit en liten rast för att springa ut med vovven och fixa en liten fika men nu måste jag fortsätta. Hörs lite senare. ♥


Kommentarer
Sofia:

Vad tycker du om att VR retuscherar modeller tjockare? :)

2012-05-31 ♥ 12:08:23
blogg: http://byfia.com
Hamza:

Grym du är vännen :D

de verkrar som du har lärt dig bättre med Mac :)

kramis

2012-06-02 ♥ 17:33:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal