Svanar

skrivet: 2012-05-20 ♥ 09:30:00
Hornborgarsjön var ju inte alls som jag hade föreställt mig! Jag tänkte en större pöl, lite lera och antingen massa tranor eller ingenting alls. Men så fel jag hade. Det var ju ett vackert landskap med hagar, uppbyggd brygga, fullt av fåglar och dessutom väldigt stort. Och till min förtjusning - hem till hur många svanar som helst! Jag älskar svanar men hur ofta stöter man på dem ute liksom? Bilderna nedan knäppte jag i går men eftersom jag inte blev riktigt mätt på dessa ståtliga fåglar tänkte jag åka dit i dag igen. Ska bara hälla i mig morgonkaffet först.






Kommentarer
Hanna:

Har nog aldrig varit där, vad jag minns iaf, men efter dessa fina bilder så får man nog fara dit en fin dag! :)

2012-05-23 ♥ 23:48:12
blogg: http://hannaedman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal