Ute i solen

skrivet: 2012-05-27 ♥ 13:33:59

Jag har ligger ute på gräsmattan i solen och lyssnar på Mor ve Ötesi. Perfekt söndag om ni frågar mig. Ska passa på att läsa lite innan jag går in också. Kände att jag behövde en lugn stund för mig själv efter gårkvällen. Min mage gjorde nämligen uppror och jag spenderade hela Eurovision med att kräkas. Perfekt liksom... Jag mår mycket bättre i dag men fick ställa in yogan eftersom magen fortfarande värker när jag spänner den. Och vi som yogar vet ju att det blir näst intill omöjligt att utföra en övning utan att spänna magen. Bla bla bla. Nu ska jag läsa.


Kommentarer
Ida:

Ser härligt ut! Och vilken fin filt :-)

Sv: Tack snälla!

2012-05-27 ♥ 20:30:35
blogg: http://guldkanter.blogg.se/
Johnny:

Fina former!:)

2012-08-31 ♥ 13:07:02





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal