Vått vått vått

skrivet: 2012-05-09 ♥ 18:39:58
Jag är fast i Tibro över natten. Min boyfriend är nämligen bortrest och då tyckte jag att den lättaste lösningen på hund+pendlingsproblemet var en hotellnatt. Och visst hade det varit en bra idé om det inte hade ösregnat hela jävla dagen och både min hund och mina kläder nu är genomvåta. Så här ligger jag i hotellsängen utan byxor och fryser. Och det är ju inte precis som om man bara kan springa ner och köpa ett par nya leggings eller så eftersom jag är i TIBRO. Byn med typ ett Systembolag, två mataffärer och resten möbeltillverkare. Jaja, nu ska vi fortsätta mysa oss torra här tills det är dags för kvällspromenad igen. Blääääääääääääää.


Kommentarer
Johnny:

Oj! En helt perfekt bild. Allt är mycket vackert:)

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Sara

2012-08-31 ♥ 14:39:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal