900 sidor

skrivet: 2012-10-15 ♥ 18:04:36
Efter många om och men sitter jag nu här med en påbörjad essä. Och vid min sida har jag en trogen följeslagare i livet; Anna Karenina av Tolstoj - en härlig roman på lättsamma 900 sidor och cirka 2 kg (!). Men jag ska absolut inte läsa om den utan endast gå igenom vissa stycken då jag ska analysera drömmarnas betydelse för bokens innehåll och motto. Det kanske låter tungt men min första idé var värre (Dostojevskijs koppling till dåtida psykologimetoder och huruvida han... bla bla bla, jag orkar inte ens skriva det, så krångligt var det). Hursomhelst är jag igång och skriver nu i alla fall och ska göra så i två dygn. Wiiiee. Jippi. Etc. Etc.
 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal