Höstpromenad

skrivet: 2012-10-05 ♥ 21:25:22
Tänk att det redan är oktober. Månaden då löven blir gula, vinterjackan invigs och köksskåpet fylls på med varm choklad och nya tesorter. Hemma hos mig blåser värmefläkten dessutom på högsta styrka och ulltofflorna är framplockade sedan länge.
 
Denna vecka har mest gått åt till plugg och träning men det har varit roligt att komma igång och röra på sig igen. Och för att motivera mig själv extra mycket har jag beställt hem en hög träningskläder från HM. Men nog om det. I morgon stundar bröllop för den första ur tjejgänget och jag ska sminka. Just nu känner jag mig dönervös just för att det är hennes stora dag och jag vill att allt ska bli perfekt. Men det löser sig i morgon för solen ska skina hela dagen!
 
Och just det. Förutom all stress med skola och hemmapyssel har vi hunnit med en höstpromenad i dag. Dokumenterade bilder följer nedan.
 









 



Kommentarer
Chaterine:

Fina bilder!! :)

Svar: TACK!
Sara

2012-10-08 ♥ 21:14:45
blogg: http://chaterinejonsson.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal