Touch

skrivet: 2012-10-24 ♥ 15:57:00
Jag har fastnat helt i serien Touch. Jag började titta på den bara för att kolla in Kiefer Sutherland som är en storfavorit och när jag insåg att det var en dramaserie blev jag lite skeptisk men faktum är, att efter fyra avsnitt på två dagar, älskar jag den!
 
Den handlar om Kiefer och hans väldigt speciella son som ser hela universum i olika mönster och sifferkombinationer och genom det också kan förutspå händelser innan de sker. Jag vet, det låter lite luddigt men serien visar hur allting hänger ihop på något sätt och hur vi människor kan påverka varandras liv utan att vi vet om det; därav touch. Hursomhelst, den är svårförklarad och måste helt enkelt ses.





Kommentarer
Felicia:

ÅHH den serien verkar ju superbra! :) En serie för mig! Måste kollas in

2012-10-25 ♥ 22:08:31
blogg: http://storasysteralskarmode.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal