Wedding day

skrivet: 2012-10-07 ♥ 13:54:12
I dag lever jag på alla fina känslor och härlig energi från gårdagens bröllop. En av mina underbara vänner bockade av sin stora dag och jag är så oerhört glad att jag fick vara med och dela den tillsammans med henne. Vigseln var fantastiskt vacker och festen likaså med rörande tal, riktigt god mat och oslagbar underhållning.
 
Bröllop är verkligen bland det finaste man kan gå på! Hoppas fler av oss gifter sig snart!
 


Jag måste ju även tillägga att jag, så här i efterhand, är sjukt nöjd med min brudsminkning. Vi satsade på vinröda läppar med lätt skuggade ögonlock och massa fransar. Hur fint som helst! Och brudklänningen är ju bedårande. Du är by far den finaste bruden jag sett! ♥

Kommentarer
echo 1 m28 airsoft sniper rifle reviews:

Thank you very much. This really helped me with my work. I appreciate your help. Thanks a lot.my Favorite website welcome to visit http://www.airsoftsniper-rifles.com/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal