Lyxshopping

skrivet: 2012-09-14 ♥ 19:15:00
I morses öste regnet ner och därför bestämde vi oss för att ta en mysfika på stan och därefter unnade jag mig lite lyxshopping i bästa butiken. Jag fastnade direkt för den nya highlightern från Lancômes höstkollektion (Blush Highlighter 001). Den är superfin att lägga under ögat, precis längst upp på kindbenen för att få lite extra lyster. Dessutom fyllde jag på badrumsskåpet med min älsklingsansiktskräm från Dior som innehåller massa fukt till huden vilket är perfekt nu under hösten och vintern. Och sist men inte minst; det plommonlila nagellacket Vampsterdam från OPI.
 
På eftermiddagen tog jag en sväng till på stan med mami och köpte alldeles för många klädesplagg. Men dem visar jag i morgon för nu är det dags för fredagsmys!
 











Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal