Monday morning

skrivet: 2012-09-17 ♥ 09:43:05
God morgon. I dag är det måndag igen och jag har en fullspäckad dag framför mig. Jag ska läsa ut Ivan Turgenevs bok Fäder och söner, svara på frågor om den och sedan diskutera den klockan 19.00 i kväll. Så nu har jag grundat med kaffe och frukost. Och på tal om frukost tänkte jag förändra min kost radikalt framöver. Jag har nämligen varit en alldeles för stor godisgris det senaste och måste försöka få bort mitt sockerberoende så nu ska jag äta mer nyttigt och så lite sött som möjligt. Självklart ska jag unna mig en fika då och då men det här småätandet är inte bra för varken kropp eller själ. Så nu är det havre&quinoagröt som gäller till frukost. Det är faktiskt riktigt gott! Min hund älskar det också, haha.
 
Nu ska jag hoppa ner under filten i soffan och läääääääääsa!
 







Kommentarer
Jane:

Det är så jobbigt när man kommer på sig själv med att ha fastnat i ett sockermönster.... Man mår mycket bättre utan det!! Ha det så mysigt med läsningen :-)

2012-09-17 ♥ 11:16:14
blogg: http://www.nycklarilivet.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal