Omstart

skrivet: 2013-07-16 ♥ 06:14:37

Hej bloggen. Jag har varit sjuk IGEN. Hela förra veckan + jobbade övertid varenda dag vilket resulterade i att jag inte hann med varken mig själv, vänner, mitt hem eller min pojkvän ordentligt och när jag inte räcker till blir jag fullständigt galen. Så denna veckan försöker jag verkligen fokusera på det som är viktigt för mig. Och framförallt just nu är det att börja röra på mig igen och äta rätt. Efter för mycket glass och för mycket jobb mår min kropp verkligen som en soppåse! Så i går startade jag med en powerwalk på en dryg mil + massa frukt och en nyttig middag. I dag blir det samma procedur fast lite gym också. Har till och med varit och köpt mig ett par Nike Free Run så nu kan inget stoppa mig! ;)

Förresten... min blogg har återgått till sin gamla adress; smuls.blogg.se. Jag kända inte att en ny uppdatering av pro var så värt eftersom jag hinner blogga så sällan.

Puss!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal