BRUKAR INTE EN SJUKDOM BLI BÄTTRE OCH BÄTTRE...

skrivet: 2009-08-02 ♥ 17:04:33
...istället för sämre och sämre?! Min förkylning är inte alls på väg att försvinna och bara för att jag inte kan andas genom näsan har jag andats med öppen mun inatt med följden av att halsen känns torr som sand. Usch. Jag tänkte ta ett bad sedan och mjuka upp alla leder, förhoppningsvis hjälper det. Ärligt talat vet jag inte om jag kan gå till jobbet imorgon. Orkar jag jobba? Smittar jag ner alla? Jag får ta ställning till detta ikväll.

Jag trodde att internet var alldeles trasigt idag men så kom jag på att det berodde på att DVD:n stod på (den stör routern), därav denna sena uppdatering och svar på kommentarer. Jag har haft 24-maraton idag. Hela fyra avsnitt har jag sett på, första säsongen. 24 är ju så fruktansvärt bra. Bästa tv-serien någonsin om jag får säga mitt. Dessutom har jag knytit mitt första armband på beställning. Kul!


Idag är det myskläder som gäller, rutigt, prickigt - spela roll!

På middagsmenyn stod mina goda Sunday Pancakes med sylt och färska jordgubbar


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal