090719

skrivet: 2009-07-19 ♥ 20:04:28
Hej!
Idag har jag haft en jättemysig dag. Jag gick raka vägen upp ur sängen, in i duschen och sedan hem till mamma. Vi har pysslat, lyssnat på musik, tonat min utväxt, mumsat Polly, ätit god mat och ännu godare dessert; blåbärspaj med mycket vaniljsås! Jag blev såklart uppvaktad på min namnsdag också. Jag fick en Geisha av min älskling och en liten sko som man kan klämma fast viktiga papper i och en Thomas Sabo-berlock av mamma och mormor. Berlocken var slut men jag fick ett presenkort på den jag önskade mig. Perfekta presenter! Geishan mumsar jag på nu. Innan jag gick hem såg jag och mamma på En shopoholics bekännelser. Den var väldigt bra och stillade ju inte direkt shoppingbegäret...!

Jag kom hem för ungefär en timma sedan. Jag tog en kall dusch och lade en ansiktsmask från Åhléns, "Warm Mask" med ginseng, kaktus och jasmine. Någon som testat? Den blev verkligen varm, hela ansiktet hettade. Nu känns huden len och fräsch. Den ska jag nog köpa fler gånger! Jag dammsög igenom lägenheten lite snabbt också och sedan kunde jag sätta mig tillrätta framför datorn med mina nagellack, min geisha och ett stort glas vatten. Jag ska nämligen fortsätta fixa med bloggen tänkte jag. Jag har ett litet projekt på gång men jag vet inte riktigt om jag kommer att orka med detta. Men samtidigt är det en bra idé. Jag ska fundera en stund medan jag grejar.

Namnsdagspresenter:

Klämma och Geisha

Thomas Sabo-berlock


Kommentarer
ewe:

sv; haha, jag vet. jag blir nästintill mobbad av mina vänner ;] haha, mer choklad till dom, right? :) nej, haha, den smakar inte cheese alls faktiskt :)

2009-07-19 ♥ 20:32:33
blogg: http://ewep.blogg.se/
ewe:

grattis på namnsdagen förresten! :)

2009-07-19 ♥ 20:33:01
blogg: http://ewep.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal