090723

skrivet: 2009-07-24 ♥ 11:29:15

Dagen spenderades med målarpenslar och naturgodis. Vardagsrummet är härmed vitt istället för svart. Det känns mycket gladare och ljusare. Och så tänker jag fortsätta min vardag efter semestern. Inget mer svart. Jag har lärt mig att jag inte ska prioritera jobbet utan tiden jag får för mig själv efteråt. Jag lovar mig själv att inte gå och lägga mig klockan åtta bara för att jag är trött, istället kan man faktiskt sova lite längre och utnyttja tiden med sig själv. Och det ska jag verkligen göra från och med nu. Det ska bli mitt nyårslöfte fast det tar vid redan den tredje augusti, eller semesterlöfte om man vill kalla det så.

Kvällen avslutades med eliten i LSF framför tv:n till Call of Duty 5. Det blev en hel del svordomar - även ur min mun - men underhållningen var storslagen!


Kommentarer
emma:

nej vi shopppa inte, vi hälsa på syrran.



tack=)

2009-07-24 ♥ 12:11:28
blogg: http://emmabennelov.blogg.se/
marie:

Vem älskar inte tradera?! Vet inte hur mycket saker jag köpt där ifrån :P finns ju verkligen ALLT! :D haha, dessutom behöver man inte trängas i någon affär för att hitta något, å man kan köpa kläder från andra länder :) tradera, haha det är något magiskt :P



Hoppas allt är bra!

2009-07-24 ♥ 13:21:04
blogg: http://lundqviist.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal