Äntligen hemma! Eller?

skrivet: 2009-07-07 ♥ 11:32:31
Nu är jag hemma från Götebortg med en fullproppad resväska och ett tomt bankkonto. Jag och Niklas sitter och fikar på hans stammisfik Söderströms. Jag har ätit en stor smörgås med kyckling och en vaniljbulle. Då kan ni räkna ut hur mätt jag är...

Jag ska lägga ut massa bilder från Göteborgsresan i eftermiddag tänkte jag på både mig och mamma och min shopping men Niklas börjar bli otålig nu så det är bäst att jag avrundar.


Utanför Sagoslottet

Jag köpte en bamsestor kortlek på Liseberg - och rosa kaninöron förstås.


Kommentarer
Du vet inte:

Tack tack



följ den på bloglovin om du vill

2009-07-07 ♥ 20:28:02
blogg: http://duvetintee.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal