Choklad i ansiktet

skrivet: 2009-07-04 ♥ 21:57:46
Hej, alla läsare!
Jag har haft en riktig skitdag idag. Inte så att den har varit dålig för jag har gjort många roliga saker men jag har varit deprimerad och på dåligt humör. Speciellt nu på kvällen. Jag håller på att packa inför imorgon. Då ska jag och mamma åka tåget till Göteborg och gå på Liseberg, sova på hotell och shoppa. På måndag kväll blir det Allsång med Lotta Engberg på Liseberg igen, det ska bli roligt att se faktiskt för min idol Agnes kommer dit. I alla fall, packningen har gått riktigt dåligt och jag har velat fram och tillbaka och tänkt över alla möjliga problem som kan uppstå om jag tar en speciell väska och fördelar och nackdelar med den andra väskan och fram och tillbaka hundra gånger innan jag bestämt mig och ändå känns det inte bra. Någon som känner igen sig i detta? :(
Hur som helst, nu har jag valt väska, kläder och allt är klart inför imorgon då jag ska packa klart efter jag har använt alla hudvårdsprodukter som ska ner i necessären och eftersom necessären är så tung så kan jag inte packa ner kläderna förrän allra sist men de hänger fint i badrummet så det är bara att plocka ner och vika. Vilken pärs säger jag bara. (Jag vet, jag lider av någon obestämd psykisk åkomma när det kommer till planering. Ibland önskar jag att jag inte var ett sådant kontrollfreak!).
Jag lägger ut en liten rolig bild på mig själv för att lätta upp stämningen.

 
Jag har provat en djurengörande choklad-lermask idag! Den innehöll bland annat kakao och sheasmör och doftade massa choklad. Jag tycker själv att jag var rätt söt medan den satt på.

Och om det inte kom fram i texten:
Jag ser verkligen fram emot vår miniresa till Göteborg och det kommer att vara hur roligt som helst när vi väl sätter oss på tåget imorgon!! Då kommer jag glömma allt med väskor och packning. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal