Shopping i Göteborg

skrivet: 2009-07-08 ♥ 21:56:01
Här kommer lite bilder från min shopping i Göteborg i helgen. Det är ju rea överallt nu, jag har lite svårt för det. Man hittar liksom ingenting, allt ligger huller om bullet i korgar eller på bord eller så hänger det ihoptryckt på långa rader så man blir alldeles trött och yr av att bara titta på det. Eller vad tycker ni? Jag handlade två saker på rean, ett par skor och en tröja annars är man ju sugen på alla höstkollektioner nu! Det får bli en shoppingresa om en månad igen då butikerna är fulla med sådant. Höst- och vintershopping är den bästa!
Några bilder är suddiga på grund av min usla digitalkamera. Jag köpte dock en ny igår som fungerar perfekt!


Svart kofta i kashmir från In Wear, köpt på Sister

Gråmelerad överdel från Sisters

Cerise skor (de ser lila ut men de är cerise) från spanska märket Victoria, köpta på NK:s realisation

Svarta skinnpumps från Bianco - kärlek vid första ögonkastet



Diadem och en svart rosring

Denna söta papegoja vann jag på Kramhjulet på Liseberg

Jättekortlek och kaninöron

Jag köpte dessutom underkläder från Calvin Klein (så sköna!) och lite pyssel från Panduro och en grå mjuk tröja från Esprit som jag har bott i sedan måndags kväll.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal