Tråkigt väder... men vad gör det!

skrivet: 2009-07-09 ♥ 14:17:47
Idag är det kallt ute och jag har haft på mig långbyxor för första gången på flera veckor (ja, jag kom i dem!) och jag hade till och med strumpor i skorna! Vi åt frukost på stan och mötte upp mor och mormor för att köpa presenter till lille Alfred som föddes den 4 juli. Det fick bli en söt nalle som hette Teodor (tror jag det var) i den mysiga butiken Sara Videbäck. Därinne träffade vi på Linda som slog in ett jättesött paket till oss. Tack för det! Vi kikade på hennes fina fotoutställning inne på 3B, den var mycket fin! Speciellt den stora, långa tavlan som satt nästan längst in. Nu har vi precis kommit hem och ska laga mat. Idag blir det hemmagjorda köttbullar med färskpotatis och sås. Jag har inte ätit hemmalagad mat på en hel vecka så det ska bli så himla gott! Sedan blir det till att sätta sig i soffan och mysa en stund medan maten sjunker (nu låter jag som en gammal tant men skit i det) och fundera ut vad man ska hitta på härnäst. Jag älskar tråkväder på semestern (i lagom mängd) för då kan man passa på att plocka och greja inne. Vi behöver röja på kontoret så där ska jag nog spendera eftermiddagen!
Vad gör ni idag?


Min frukost. Räksmörgås och kaffe med en alldeles färsk Elle-tidning.

Jag måste ha någon form av nagellacksmani; jag köpte ett nytt nagellack idag. Shorts Story från OPI.


Kommentarer
Tessi:

Tack för kommentaren! :)

2009-07-09 ♥ 18:05:14
blogg: http://tjuffs.blogg.se/
jacquie:

Vill du veta hur en kändis sminkar sig ? Skriv då i vilket inlägg som helst på http://jacquie.blogg.se , för chansen är stor att jag visar !



Jag ska snart , idag eller imorgon visa några kändisar. Bla Li-Lo :)

2009-07-09 ♥ 18:14:19
blogg: http://jacquie.blogg.se/
Linda:

Hej!



Ja, det var jättekul.

Vi får spika ihop en dag för fika tycker jag.



Tack för de orden. Vad glad jag blir. Jag har fått sålt ett gäng av dem faktiskt. Helt otroligt overkligt. Men nu ska den ju som sagt hängas ner och förhoppningsvis ersättas med lite annat :)



Hoppas du får en mysig dag idag. Ösregn återigen men det tycker jag börjar bli mysigt!



Kram

2009-07-10 ♥ 10:29:35
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal