2010.12.07

skrivet: 2010-12-07 ♥ 20:25:31
Jag brukar hata att gå till frisören men idag var det det bästa på länge! Mitt hår var rejält slitet och färgen var urtvättad och rödaktig så jag behövde verkligen en makeover. Så efter tre timmar konstaterade jag att ett chokladbrunt hårsvall med bronsslingor, nyklippta toppar och lite volymbehandling är bland det bästa som finns. Jag köpte dessutom med mig en liten mirakelprodukt hem som jag ska visa er imorgon.





Annat bra jag har gjort idag: Kramat min Ender (förmodligen för sista gången på länge men ändå), ätit de saftigaste saffransklippen någonsin, blivit jämförd med Nina Dobrev och klämt på en julklapp. Med andra ord har det varit en rätt så okej dag. Punkt slut.

Kommentarer
Anette:

Håret blev jätte fint :)



sv: precis, helst långa eller stora så man kan mysa in sig lite hihi.



Det här halvåret har gått sjukt snabbt. Ibland räcker det inte till, vill ha 27 timmars dygn!



Jag hade en rätt bra helg, tack! Du hade en fin tisdag ser jag, hoppas onsdagen blir likadan! :) kramis

2010-12-07 ♥ 21:12:23
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Emma:

Ser jättefint ut !

jag ska med göra en hår makeover snart! Det känns så lyxigt att göra det :)



Ha en fin dag imorgon! Kram

2010-12-07 ♥ 22:35:37
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Åsa:

Ser snyggt ut :)

2010-12-07 ♥ 23:55:07
blogg: http://asahellman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal