2010.12.26

skrivet: 2010-12-26 ♥ 19:42:59
Annandag jul. Jag har fikat och armbågat mig fram bland reafynd på stan. Kanske inte bästa dagen på året att köpa nya baskläder till garderoben men hysteriska fyndjägare har väl sin charm de med. Så imorgon blir det till att rensa i lådorna för att få plats med lite nytt.

Efter 14.00 satt jag vid ett dukat bord i mitt gamla kök och mumsade fantastiskt god kalkon. Mamma överträffar alltid sig själv när det kommer till matlagning. Kanske är knepet att vara överdrivet självkritisk, vad vet jag. Efter två timmar mysmiddag rullade jag ner för trappan och ut till bilen. Tackar vet jag min OnePiece och en Lilla My-knut på huvudet. Ikväll blir det inte mycket gjort. Om orken finns ska jag stoppa lite wienernougat i munnen.



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal