DAGEN EFTER

skrivet: 2010-12-11 ♥ 12:12:19
Jag vaknade upp med årets i särklass värsta huvudvärk, regndroppar smattrandes mot fönstret och mina sedvanliga magkatarrssymptom. Nu, tre timmar senare tror jag att det mesta är återställt till det vanliga. Regnet har skiftat till snöflingor, jag har badat mig ren och pigg och Emilie Simons vackra toner spelas ur högtalarna. Den här dagen kanske inte blir så hemsk trots allt så jag avbeställer nackskottet och fixar till en kopp te istället.



PS. Nu blir det ingen mer fest med alla arbetskamrater men en sak är ju säker - den som var igår räcker gott och väl i flera år framöver. Tack för mig.

Kommentarer
Jag:

Jeesus vad du är vacker!!!!

2010-12-13 ♥ 05:14:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal