DAGENS FRÅGA

skrivet: 2010-12-29 ♥ 16:01:24
Vad ska du göra nu?

Det är många som undrar vad jag ska hitta på nu när jag slutat på mitt gamla jobb så jag tänkte att jag skulle svara lite halvt på det här. Jag vet nämligen inte riktigt vad som kommer att hända men jag har ju såklart lite planer.

- Först och främst är det studier som gäller. Om cirka tre veckor ska jag tenta av min ryskakurs och därefter påbörjar jag en större ryskakurs som sträcker sig över hela vårterminen. Jag hade inte riktigt tid till att plugga så mycket som jag ville när jag jobbade heltid så nu ska jag fokusera på ryskan och lära mig ordentligt.

- Eftersom jag får lön några månader till är inte ett jobb min första prioritet. Men om jag hittar något roligt ska jag definitivt söka det. Däremot funderar jag lite på att skaffa ett halvtidsjobb framöver för att spara lite extra pengar och stilla min rastlöshet.

- Som ni vet ligger hemmapyssel mig varmt om hjärtat. Så nu när jag är ledig ska jag passa på att mysa, läsa böcker, baka, fika och pyssla i mängder! Jag har ett par stora projekt som jag ska ta tag i efter nyår. Mer info kommer.

- Beach 2011! Igår började jag upprätta ett nytt träningsschema med min PT som jag ska köra hårt efter hela våren. Nu har jag lite mer tid att träna så jag tänkte avsätta 85 minuter fem dagar i veckan. Hur kul som helst!

Kommentarer
Sanna:

sv: Tack ^^

2010-12-29 ♥ 16:52:46
blogg: http://wiiisper.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal