DAN FÖRE DAN

skrivet: 2010-12-23 ♥ 21:21:17
Jag sitter och huttrar under en filt. Jag är så där trött och frusen ikväll. Jag har haft fullt upp från 9.00 tills nu; sålt julklappar till stans finaste kunder, fastnat med bilen i en snödriva (bra gjort, Sara) och halkat omkring på isgatorna med kilklackar. Men nu så är allt klart! Jag har stekt köttbullar, slagit in de sista julklapparna, fixat naglarna och ätit goda smörgåsar.

I vanliga fall brukar jag ha uppesittarkväll så här dagen innan. Men jag orkar faktiskt inte det i år. Så jag ska snart hoppa ner i sängen och sova ut och vakna pigg och glad på julaftons morgon. Jag ska ju faktiskt baka det första jag gör. :)

Kommentarer
N:

Ses imorgon älskling. Tomten kanske kommer till dig med.

2010-12-23 ♥ 21:32:09
Emelie:

sv; visst e de! god jul förresten:)

2010-12-23 ♥ 23:09:34
blogg: http://emelienaathell.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal