FRIDAY, I'M IN LOVE

skrivet: 2010-12-03 ♥ 16:28:16
Denna fredagen har varit bäst. Jag har inlett julklappsinköpen och lunchat med mami, gått promenad i sagosnö, kört ett svettigt pass på gymmet och fixat naglarna. Nu nynnar jag på partylåtar och dricker kaffe. Om lite mer än en timma ska jag sätta mig i soffan hos sötaste Linda och fredagsmysa med god mat och lite Idoluppträdanden.







Det känns så jäkla skönt att äntligen kunna strukturera upp julklapparna. Jag har skrivit förut att denna julen kommer att bli lite knasig (vill inte berätta varför) och därför har det varit lite svårt att tänka men nu tror jag att jag känner mig ganska nöjd med allting. Det största problemet är dock vad jag själv önskar mig. Det jag vill mest i hela världen kan nämligen inte köpas för pengar.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal