MELLANDAGSFIKA

skrivet: 2010-12-29 ♥ 12:14:00
Min blogg uppdaterar tydligen inte det jag publicerar men jag skickar iväg ett inlägg ändå. För nu ska jag ge mig ut i kylan och leta reda på sex små söta dessertskålar. Och efter det ska jag fika med finaste tjejorna. Så hittills ser planeringen för dagen ganska bra ut. Dessutom är jag inbokad på ett träningspass ikväll som första reserv. Hoppas någon avbokar. Hoppas, hoppas, hoppas.



PS. Någon eller något har rivit mig på nästippen i sömnen. Antingen är det ett spöke eller dragkedjan på kudden...

Kommentarer
Moa:

sv: det gjorde jag, längst in i garderoben :) haha

2010-12-29 ♥ 12:56:20
blogg: http://moasplace.blogg.se/
eahunddagis:

Svar: jaha, aldrig hört talas om det. Skulle du kunna kolla upp vad den heter och vad det är i den? skulle vara intressant att veta :)

2010-12-29 ♥ 15:06:46
blogg: http://eahunddagis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal