MELODIFESTIVALEN #4

skrivet: 2010-02-28 ♥ 21:44:08

Detta blir ju lite i efterskott men eftersom jag gjort en recension av alla deltävlingar hittills måste jag ju göra en även denna vecka trots att jag inte var hemma. Nu har jag dock sett reprisen.

1. Sibel - Stop Fantastiskt bra låt! Om jag fick bestämma skulle denna vinna! 5/5


2. Py Bäckman - Magisk stjärna
Jaa... jag vet inte om jag ska skriva ett jättelångt utlägg om detta eller om jag bara ska lämna det såhär... Pinsamt, fruktansvärt, världens sämta text, sagolikt fula scenkläder; jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst. 0/5


3. Neo - Human Frontier
Inte alls min typ av musik. Och sjukt fula kläder på både Neo och dansarna. 2/5


4. Lovestoned - Thursdays
Halvtöntig text och fruktansvärt äckligt brösthår på den blonde killen! Blä! 2/5


5. Anna Bergendahl - This is my life
Jag gillade inte alls Anna Bergendahl i Idol. Men nu kunde hon kontrollera sin konstiga röst och det lät inte så där udda och låten passade henne perfekt! Jättefint framträdande och mycket fin styling.


6. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
Pernilla ser ju fantastisk ut men låten är lite för mycket schlager för min smak. Men inget negativt om detta. Sött! 3/5


7. Noll disciplin - Idiot
Så jävla töntigt och jobbigt. 1/5


8. Peter Jöback - Hollow
Låten är inte jättebra men Peter Jöback gör den bra. Jättebra! Men jag är väldigt osäker på om den skulle passa i Eurovision. 4/5


Kommentarer
Sandra Marinoni:

Tycker du verkligen att Anna Bergendahl var bra stylad? Det var det hemskaste jag sett i hela mitt liv. Hur i helvete kan man ha en ljus satinklänning, svarta strumpbyxor, röda converse och en marilyn monroe facelook på det? hahhaa, jag blir så upprörd! Hahah :D

2010-02-28 ♥ 22:53:20
blogg: http://marinoni.blogg.se/
Emelie:

Haha, jag håller med om brösthåret! Vad fick Anna för poäng. Hon var helt klart bäst! Hade jättesvårt för henne i Idol, fick liksom inte ihop rösten med utseendet, ho är så ung. Men denna låten passade henne verkligen skitbra =)

2010-03-01 ♥ 12:35:41
blogg: http://emelieholmberg.blogg.se/
sara - makeupmylife:

tyckte att sibel var bäst! trodde hon var självklart finalist, jag blev förvånad! :o

2010-03-01 ♥ 13:12:50
blogg: http://saranilsssoon.blogg.se/
sandy:

jag tycker anna var solklar vinnare! men stylingen var inte den bästa....:)

2010-03-02 ♥ 08:59:17
blogg: http://delicatee.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal