FAVORIT...LISTA

skrivet: 2010-01-28 ♥ 20:48:11

…rum i lägenheten? Sovrummet
…parfym? Just nu: Chloe
…månad? December eller augusti
...tidning? Elle
…blomma? Älskar liljor!
…glass? Choklad
…bok? Franz Kafkas Processen. Brott och Straff är ju också en klassiker i och för sig...
…författare? Franz Kafka
…film? Of all time? Forrest Gump!
…skådespelare? Natalie Portman, Tom Hanks, Johnny Depp, Kiefer Sutherland
…TV-program? 24, Prison Break, Gossip Girl, Desperate Housewives mfl 
…musik? Jag tycker om musik som gör mig glad, spelar ingen roll vad det är för genre! Dock inte gubbrock och typ Markus Krunegård-musik. Blä.
…artist/grupp? Agnes, Maskinen, Green Day, Rihanna mfl
…djur? Jag älskar alla djur, är en riktig djurvän. Om jag måste välja: Fjäril
…mat? Mina absoluta favoriter är nog kycklingrätter med ris och grönsaker och köttbullar med potatis och sås. Men jag måste även nämna allt som min pojkvän lagar för det blir så sjukt gott. Jämt!
 …dryck? Loka citron eller smultron
…godis? Just nu är jag besatt av Riesen men annars älskar jag alla former av choklad
…frukt? Banan
…krog/restaurang? Har nog ingen favorit. Anything fancy is fine. ;)
…färg? I allmänhet? Gul - På kläder? Svart
…doft? Om jag bara får välja en doftnot blir det nog mjuk vanilj
…siffra? Jag har egentligen ingen för jag vinner aldrig på mina lyckonummer!
…sport? Fotboll
…lag: Real Madrid!
…plats: I soffan med min älskling
…drog: Shopping
…fordon: Min rosa cykel
…affär: Åh, NK. Jag saknar dig!
…café: Henrys Café
…skor: Ju högre desto bättre!
...dag: Fredagar
...sysselsättning: Se på 24
...modehus: Chanel
...årstid: Sommar
...blogg: Kenzas
...accessoar: Diadem eller armband
...högtid: Julen


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal