2010.07.25

skrivet: 2010-07-25 ♥ 08:39:54
Jag vaknade tidigt men har bara varit upp en halvtimma. Jag låg kvar i sängen och läste ut min bok om bibliotekskatten Dewey Readmore Books. En söt liten bok författad av en bibliotekarie vars liv inte varit så lätt. Mitt liv har inte heller varit så lätt hittills. Till större delen har det väl inte funnits något att klaga på men det tar inte lång tid förrän den där saliga lyckan man upplever vid få valda tillfällen slås tillbaka av något stort eller mindre stort men ändå omfattande hemskt. Jag har gått omkring i en dvala de senaste dagarna och försökt finna meningen med varför saker och ting händer. Det jobbiga är att aldrig få något bekräftat. Och det är inte lätt att vara en sådan som tänker alldeles för mycket när en olycka sker.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal