2010.07.28

skrivet: 2010-07-28 ♥ 19:22:23
Idag har jag inte mått så bra men jag har haft en fin dag ändå. Lunchat en grillad smörgås i skuggan, ätit glass två gånger om, pratat bort en timma med mina vänner och ännu fler timmar med mami, shoppat på stan och gått två långpromenader med mig själv som sällskap. Ikväll plockar jag fram min pysselröra igen. Jag klarade mig utan den i två dagar. Fast egentligen inte. Jag måste ha något att skapa och plocka med annars blir jag nog tokig till slut. Vart ska tankarna annars ta vägen?




Kommentarer
Linda:

Mys! Vart fikar man för att få en egen kaffekanna häromkring?

2010-07-28 ♥ 20:37:55
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal