EN DAG PÅ SLOTTET

skrivet: 2010-07-19 ♥ 19:14:52
Jag har varit på utflykt idag. Gått på utställning, fotograferat och ätit underbart god mat på restaurang Fataburen. När man vandrar omkring inne i en gammal byggnad, i synnerhet ett slott, funderar man på vilka människor som har gått där innan och vad de har gjort. Hur kallt det var på vintern, om det var hett om somrarna, om männen i fängelsehålan ropade på hjälp om nätterna och hur mycket vin som spilldes ur glasen under de långa middagarna i stora salen. Är det fel att tänka för mycket?

Mina filosofier fortsatte under hemfärden till tonerna av Ulla & Åke och efter ett stopp hos mormor var jag hemma. Ikväll pysslar jag i soffan och kikar ut på de mörka molnen och känner mig fri. Jag har massa planer men tiden springer iväg. Som vanligt.








Kommentarer
Anette:

Åh, Ulla och Åke, jag gillar't!!

Imorn ser jag Oskar Linnros på Skansen! Ska bli sjukt kul!!

2010-07-19 ♥ 20:55:52
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
marlis:

Vilken fin kjol!

2010-07-19 ♥ 23:04:25
blogg: http://marlis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal