EN RIKTIG SEMESTERDAG

skrivet: 2010-07-20 ♥ 21:04:07
Idag har jag haft en riktig semesterdag. Jag vaknade upp till strålande solsken (efter en hemsk natt med mina myggbett), slog ihjäl en timma framför datorn och pratade i telefonen. Helt plötsligt stod jag bland tusen jordgubbsplantor med mormor och en hink och plockade för glatta livet. Vi tog en namnsdagsfika (hennes tur idag) på ett gulligt café där man får en alldeles egen kaffekanna till bordet och talade om allt möjligt som en mormor och ett barnbarn kan tala om. Väl hemma hoppade jag i bikinin och slet med mig en handduk och en bok och lade mig på en gräsmatta i solen i några timmar. Eftermiddagen spenderades i köket; först bakades det pannkakor och därefter jordgubbsgrottor. Nu ska jag fortsätta tv-kvällen med Morden i Midsomer och önska mig en god natts sömn med mina två nya myggbett...


Kommentarer
Julia :):

Åh vad mysigt :)

2010-07-20 ♥ 21:19:23
blogg: http://julliiaah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal