SEMESTERDEPRESSION

skrivet: 2010-07-18 ♥ 08:34:03
Jag misstänker att jag har hamnat i någon sorts semesterdepression. Ni vet, man slappnar av på något sätt och bli alldeles apatisk och trött. Igår låg jag i soffan i flera timmar och sov. Om jag inte hade haft planer på kvällen hade jag nog legat där tills jag gick och lade mig i sängen för natten. Och hur trevligt det än var med tjejerna igår orkade jag inte gå och ut dansa efteråt. Jag var helt slut.

Blondinbella skrev faktiskt ett jättebra inlägg om detta för ett tag sedan då hon själv upplevde samma känslor och uppmanade alla att låta kroppen få ställa in sig på ledighet. Så idag ska jag göra som min kropp vill och ha en riktig mysdag utan massa planer. Långfrukost låter som en bra start.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal