CRAZY

skrivet: 2010-11-13 ♥ 09:58:16
Det blev en riktigt galen kväll igår. Mitt grabbgäng är det bästa. Det spelar ingen roll hur nere man är för man skrattar alltid tillsammans med dem. Skämten kanske inte är så rumsrena men man måste ju släppa loss lite emellanåt. Jag regerade för övrigt på Mario Kart!







Nu ska jag dricka upp min kaffekopp. Sedan ska jag borsta på lite smink och bege mig till stan och titta på adventspynt till mina fönster med mormor. Det regnar ute så jag är egentligen inte jättesugen men lite shopping tackar man ju inte nej till. Vi ska även in på Knep & Knåp. Jag är ute efter en stämpel med fyrverkerier eller något typ av fira-något-som-inte-är-födelsedag-eller-kärlek-motiv. Wish me luck.

Kommentarer
FATMA | underhållning:

Vad tycker du om Jeremy Sumpters modellbilder? :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal