EN FIN GEST

skrivet: 2010-11-09 ♥ 19:11:16
Idag när jag tittade ner i brevlådan såg jag ett brev adresserat till mig. Alltså, skrivet för hand. Och sådana får man ju inte speciellt ofta. När jag sedan öppnade brevet hittade jag ett jättesött litet kort med ett fint meddelande innuti. Precis vad jag behövde.

En fin gest är nog det bästa man kan få när man är lite nere. Det behöver inte vara någonting speciellt, dyrt, stort eller användbart - bara något som visar att någon har tänkt på en. I detta fallet var det ett gulligt brev och även om jag inte vann någonting på trisslotten så var jag ändå lika glad som om jag precis vunnit en miljon! - Tack!


Kommentarer
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Oj vad kul! Sånt blir man verkligen glad av! =)



SV: Aaah, jag funderade lite om det kanske var tvålar, men samtidigt såg de ut som rosa praliner så kunde inte bestämma mig för vad det var =) Jättefina var dom iaf! =)

2010-11-10 ♥ 08:28:57
blogg: http://eimk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal