2010.09.24

skrivet: 2010-09-24 ♥ 15:47:17
Jag har varit hemma i en dryg timma efter lite shopping mataffären. Tanken var att jag skulle sätta mig med ryskaböckerna ganska så direkt men jag hade sådan energi att jag tvungen att hitta på något och då föll sig städning ganska naturligt eftersom det låg dammråttor och gräs lite överallt på golvet. Så nu har jag dammat, diskat och dammsugit överallt, bytt soppåse och betalat räkningar. Vuxenpoäng eller vad?

Nu ska jag nog bjuda Colin på en långpromenad till spåret. Jag har fortfarande ingen ro i kroppen för att kunna sitta stilla. Men en 45-minuterspromenad borde väl göra susen?



Förresten - vi ska ha myskväll här hemma idag. Colin har redan fått sitt godis men jag väntar en stund till med mitt. Risken att jag äter upp mitt innan hans är slut är rääääätt stor!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal