2010.09.28

skrivet: 2010-09-28 ♥ 19:58:23
Jag skulle kunna skriva om hur mycket jag hatar tisdagar och att just denna var exakt en sådan dag men det tänker jag inte göra för jag känner mig rätt så glad just nu. Jag har druckit te och mumsat choklad med min älskling, planerat fredagsmys och packat ner fina kläder till Norgeresan. Jag har till och med hunnit läsa ryska, träna och gå en promenad idag!

Nu börjar dock klockan röra sig mot läggdags och jag ska fixa till det sista med packningen, klappa min sjukling på huvudet och borsta tänderna. Jag önskar som vanligt att dygnet hade fler timmar men jag får väl nöja mig med de tjugofyra som redan finns, precis som alla andra.





Sov gott. ♥

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal