HÖSTPROMENAD

skrivet: 2010-09-27 ♥ 18:34:09
Jag och Colin gick mysigaste höstpromenaden förut. Det är så fint i alla träd just nu och luften är så frisk. Jag skulle kunna vara ute i flera timmar varje dag om det fanns tillfälle. MEN! På fredag eller lördag måste jag verkligen ta mig i kragen och köpa ett par nya joggingskor. De jag använder nu är snart helt trasiga innuti och nätet på ovansidan har ett stort hål efter cykelvurpan i våras. De är ju så sköna... men jag får nog faktiskt inse att det är dags att ta farväl...












Kommentarer
Elin:

Haha, I know!

Dom fungerade riktigt bra, dom där brillorna :D

4D film är en upplevelse! Om du får chansen att se, så gör det :)

2010-09-27 ♥ 19:26:00
blogg: http://elinsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal