MIN FREDAGSKVÄLL

skrivet: 2010-09-24 ♥ 20:07:33
Jag och Colin har haft en jättemysig kväll här hemma. När vi kom hem från promenaden åt jag lite mat (man får faktiskt äta matlåda när man är gräsänka och usel på att laga mat) och tog ett varmt bad. Det var jätteskönt för jag var rejält nerkyld. Passade på att peela ansiktet och göra hårinpackning dessutom så nu känner jag mig ren och fräsch!





Sedan fick jag ta mig i kragen och börja läsa ryska. Så jag kokade tre koppar kaffe, tände några ljus och plockade fram choklad, böcker och block. Har lärt mig en hel del ikväll och ska fortsätta efter detta inlägg. Jag kände att jag behövde en liten paus och då är det ju perfekt att skriva ett blogginlägg och lyssna på lite musik!






Kommentarer
Anna:

Hej! Kul att du hitta till min blogg :) vilka fina bilder du har i bloggen!! Verkar vara en mysig blogg!



Tack för kommentaren, min kära kusin som ordnat den, hon är väldigt bra på sånt! :)

2010-09-24 ♥ 21:13:10
blogg: http://svampis.blogg.se/
Emma:

Vad jobbar din pojkvän med :)?



Ja ibland får man äta matlåda ;)

Hoppas du får en fin helg iaf!

Kramkram!

2010-09-24 ♥ 22:53:05
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal